Закон чи безпека?Полтавські маршрутки можуть відправити на металобрухт

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів, що опція буде доступна для користування в тестовому режимі з 1 серпня 2018 року. Доступ перевізників до свого електронного кабінету буде здійснюватися на підставі електронного цифрового підпису. Це буде надійним захистом від несанкціонованого втручання третіх осіб. Надалі розроблений реєстр маршрутів, а також штрафні бали за порушення у своїй роботі, як і ряд інших опцій, будуть доступні в електронному кабінеті перевізника.

Також за словами міністра, посиляться контроль за старим та непридатним для перевезення людей громадським транспортом. Зокрема, старі та непридатні для перевезення пасажирів автобуси будуть вилучати, а переобладнані з вантажних у пасажирські — відправляти на металобрухт. Якщо вірити словам В. Омеляна, більшу частину полтавських маршруток варто вилучити. Адже середній їх вік – 10 років. Але чи не призведе це до нового транспортного колапсу напередодні зими? Ні для кого не секрет, що в місті не вистачає саме великого пасажирського транспорту, в той час як водії приватних маршруток готові битися до останнього пасажира на зупинці. При цьому, не дивлячись на аварійний технічних стан своїх залізних коней. Виходить, що якщо чітко дотриматися закону і вилучити весь такий транспорт з маршрутів, полтавцям нічого не залишиться як пересісти на велосипеди. Або ходити на роботу пішки.

Також аварійні маршрутки перевозитимуть пільговиків. На це виділили 20 мільйонів.