З 1 по 5 грудня сall-центр «Полтавагазу» прийматиме показники лічильника за газ

Для зручності споживачів call-центр «Полтавагазу» прийматиме показники лічильника природного газу і у вихідні дні, а саме 2 та 3 грудня.

Кожного місяця з 1 по 5 число побутовий споживач «Полтавагазу» має передавати показники свого лічильника. Одним з найпростіших способів для цього є передача через сайт підприємства без необхідності реєстрації. Окрім цього, є ще кілька способів:

  • через Кабінет споживача на сайті «Полтавагазу»;
  • безкоштовно за цілодобовим багатоканальним телефоном (автовідповідач): 0-800-501-507;
  • за допомогою SMS-повідомлення на номер +38-067-627-56-37 у форматі *Код бази*Номер особового рахунку*Показник#
  • зателефонувати на номери служби обліку: 54-60-43, 56-04-66, 56-97-77;
  • написати на електронну адресу [email protected];
  • зазначити показники у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки).

Багато споживачів «Полтавагазу» звикли передавати показники за допомогою call-центру, телефонуючи на безкоштовну багатоканальну лінію за номером 0-800-508-104.

Для зручності споживачів call-центр «Полтавагазу» прийматиме показники лічильника природного газу і у вихідні дні, а саме 2 та 3 грудня.

Анна Рудченко Анна Рудченко

Ірина Лук’яненко Ірина Лук’яненко

Нагадаємо: згідно Кодексу ГРМ та договору на розподіл природного газу кожен побутовий споживач, який розраховуються за показниками лічильника, має передавати відповідну інформацію з 1 по 5 число кожного місяця.

Вчасно передані показники забезпечують точність в нарахуваннях і, відповідно, уберігають споживачів від зайвих витрат часу і нервів.

Прес-служба «Полтавагазу»