Як уникнути непорозумінь в нарахуваннях за споживання газу: поради від ПАТ «Полтавагаз»

Вчасне надання показників лічильника за газ допоможе зберегти час та нерви. Пояснюємо як це робити сімома різними способами.

Зазначимо, що ПАТ «Полтавагаз» не є продавцем газу, а відповідає виключно за його розподіл та облік його використання (в тому числі збір показників лічильників побутових споживачів). 

Розрахунки за використання природного газу побутовими споживачами проводяться товариством «Полтавагаз збут». Саме до цього підприємства варто звертатися в разі наявності заборгованості чи питань щодо її відсутності.

Чому важливо передавати показники лічильника?

Споживач природного газу, який розраховується за лічильником, зобов’язаний щомісяця станом на перше число місяця знімати фактичні його показники. Їх він протягом п’яти діб має надавати Оператору ГРМ (ПАТ «Полтавагаз»). Це регламентується Кодексом газорозподільних систем.

Що буде якщо споживач не передав дані у цей період, а лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі? Тоді фактичний об’єм розподілу та споживання газу визначається Оператором ГРМ. Він буде розрахований виходячи з:

  1. Рівня планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується;
  2. Групи споживання Споживача;
  3. Середньорічного об’єму споживання природного газу за останні три роки.

Чому важливо пускати контролера?

Якщо лічильник не має дистанційних засобів передачі даних, потрібно допускати контролера, щоб він завірив показники особисто. Велика кількість громадян нехтує цим, свідомо не допускаючи контролерів до помешкання. Через це потім трапляються непорозуміння.

Як змінити ситуацію, якщо вже виникли проблеми з обліком спожитого газу?

Необхідно звернутися до абонентського відділу по вулиці Шевченка, 80 та зробити звірку. За необхідності — викликати контролера, щоб він зняв показники лічильника особисто. Надалі передавайте їх станом на 1 число в період з 1 по 5 число кожного місяця.

Як можна передати показники лічильника?

Таких шляхів сім. Варто скористатися тим, який найзручніший для вас:

  • безкоштовно за цілодобовим багатоканальним телефоном (автовідповідач): 0-800-501-507;
  • зателефонувавши до call-центру: 0800-508-104;
  • на номери служби обліку: 54-60-43, 56-04-66, 56-97-77, 57-29-95;
  • за допомогою SMS-повідомлення на номер +38-067-627-56-37 у форматі *Код бази*Номер особового рахунку*Показник#
  • через особистий кабінет на сайті «Полтавагазу»;
  • на електронну адресу [email protected];
  • зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки).

Прес-служба ПАТ «Полтавагаз»