У Полтаві здадуть на металобрухт 4 тролейбуси, один із яких — технічний

У Полтаві спишуть технічний тролейбус КТГ-1 1988 року випускуУ Полтаві спишуть технічний тролейбус КТГ-1 1988 року випуску | Фото Євгена Асауленка

Три пасажирські тролейбуси 1993 та 1999 р.в. та один технічний 1988 р.в. відслужили свій вік

Опубліковано проект рішення Полтавської міської ради «Про списання комунального майна», яким дозволяється списати медичне обладнання дитячої лікарні та техніку КП «Полтаваелектроавтотранс». Зупинимось саме на ній, особливо на тролейбусах.

Так, проект дозволяє КП «ПЕАТ» списати 4 тролейбуси:

  • тролейбус ЮМЗ-Т2П (1993 року випуску, введений в експлуатацію у 1993 році; інвентарний № 32; заводський № 93106),
  • тролейбус ЮМЗ Т2 (1999 року випуску, введений в експлуатацію у 1999 році; інвентарний № 87; заводський № 99191);
  • тролейбус ЮМЗ Т2 (1999 року випуску, введений в експлуатацію у 1999 році; інвентарний № 89; заводський № 99193);
  • грузовий тролейбус КТГ-1 (1988 року випуску, введений в експлуатацію у 1988 році; інвентарний № 1246; заводський № 23226).

Вилучені після демонтажу деталі та матеріали підлягають здачі на металобрухт.

Тролейбус ЮМЗ-Т2П 1993 р.в. № 32 | Фото Юрія Давиденка

Тролейбус ЮМЗ Т2 1999 р.в. № 87 | Фото Євгена Асауленка

Тролейбус ЮМЗ Т2 1999 р.в. № 89 | Фото Павла Богодистого

Транспорт Полтави: тролейбус КТГ-1 №01Тролейбус КТГ-1 1988 р.в. на вулицях Полтави | Відео Євгена Асауленка

Зазначимо, що паралельно із списанням тролейбусів йде процес модернізації: а саме переобладнанням тролейбуса ЮМЗ Т1 на ЮМЗ Т2П. За це замовник робіт «Полтаваелектроавтотранс» заплатить 1 млн 980 тис. грн переможцю тендера — ТОВ «Полтавський ремонтно-механічний завод», співвласником та директором якого є депутат Полтавської міськради від «БПП» Вячеслав Федоряка. Додамо, що 14 червня, у розпал кризи між Олександром Мамаєм та Андрієм Матковським, підприємство Вячеслава Федоряки отримало 594 тис. грн попередньої оплати.

Нагадаємо, що станом на грудень 2017 року КП «Полтаваелектроавтотранс» у своєму парку мав 67 пасажирських тролейбусів та 26 автобусів (9 із яких задіяні в АТО). Якщо говорити за вік тролейбусів, то парк Полтави нестримно «старіє»:

Рік
випуску
Кількість Відпрацьовано
років
1 1993 3 23
2 1994 1 22
3 1996 1 21
4 1997 6 20
5 1998 6 19
6 1999 16 18
7 2000 12 17
8 2002 2 15
9 2005 2 12
10 2006 1 11
11 2007 1 10
12 2008 1 9
13 2011 10 6
14 2016 2 1
15 2017 3 0
  Разом 67  

Старіння тролейбусного парку може призупинити процес його часткового оновлення за рахунок кредитів ЄБРР. Із запропонованої граничної суми в 10 мільйонів євро, на думку міського голови Полтави Олександра Мамая, місто візьме 30-40% від цього кредиту.

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»