У Полтаві продовжують працювати над маркетинговою стратегією і брендом міста

— Перевага роботи в режимі openspace в тому, що ми відкриті для кожної пропозиції. Кожен, хто має змогу і бажання, може висловити свої пропозиції. Потім із маси напрацьованих ідей ми всі разом виокремимо ті, які дадуть нам змогу реалізувати основну мету цієї роботи. Цей процес може зайняти приблизно 4 місяці. — зазначив секретар.

Після підготовчих і організаційних робіт буде проведено конкурс на компанію, яка професійно працюватиме над самим брендом і зможе якісно візуалізувати ідею полтавців, влади і міжнародних партнерів.

Заступниця міського голови з соціальних та економічних питань Тетяна Юрченко наголошує:

— Розробляючи новий бренд Полтави, ми ставимо перед собою важливу мету. Саме якісний брендинг показує інвесторам і туристам, що місто має своє унікальне бачення, свої традиції, історію, легенду – тобто, варте уваги і для туристів, і для реалізації інвестиційних проектів. А інвестиції – це нові робочі місця для полтавців і потужний поштовх до її економічного розвитку.