У Полтаві обирали найкращу паску

     Заявки на участь у конкурсі цьогоріч подали 8 підприємств.  До складу конкурсної комісії крім дегустаторів з державного підприємства «Полтавастандартметрологія», увійшли представники Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської облдержадміністрації, Держпродспоживслужби у Полтавській області і кафедри технології та організації ресторанного господарства Полтавського університету економіки і торгівлі.

  Спершу  журі оцінило зовнішній вигляд  виробів, а потім найсмачнішу випічку визначали методом, так званої «сліпої» дегустації – коли дегустатори не знали, чию продукцію вони куштують. Звернули увагу члени комісії і на правильність оформлення споживчого маркування продукції, чи правдиво зазначив виробник перелік інгредієнтів, передбачених рецептурою, їх походження тощо.

    За доброю традицією провели  номінацію «Паска журналістських симпатій».  Цього разу журналісти обрали продукцію ПП «Лубенський хлібозавод».

      Як правило, конкурс «Полтавський Великдень» – це добра можливість для виробників не лише «себе показати», а й  порівняти свою продукцію з товаром конкурентів, вислухати точку зору незалежних компетентних дегустаторів і, при потребі, вдосконалити власне виробництво, внести зміни до рецептур, запровадити нові технології чи навпаки відродити прадавні ще дідівські традиції виготовлення святкової випічки. Усі учасники конкурсу отримали перемогу в тій чи іншій номінації.