У Полтаві говорили, як зробити навчальні заклади доступними для дітей з особливими потребами

Головне завдання – підготувати комфортне середовище для дітей з особливими потребами

З вітальним словом до учасників круглого столу звернувся перший заступник голови ОДА Олег Пругло. З його слів, згідно з проведеними соціальними опитуваннями, не всі викладачі готові працювати з дітьми, які мають особливі потреби. Три роки тому, лише 20% батьків були готові, щоб їх діти навчалися в інклюзивних класах інклюзивних шкіл. Зараз згоду на це дали близько половини батьків.

Другий рік поспіль з державного бюджету надходить субвенція на надання державної підтримки людям з особливими освітніми потребами, – розповіла директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА Олена Харченко. – Ці кошти спрямовуються на створення оптимальних умов навчання та реабілітаційні засоби“.

За даними головного управління статистики в Полтавській області, на Полтавщині нараховується 234 тисячі 610 дітей. З них, за даними Департаменту охорони здоров’я, більше 35-ти тисяч дітей з порушеннями розумово-фізичного розвитку, що становить 15% від загальної їх кількості. Більше 4-х тисяч дітей мають різний ступінь інвалідності, а 740- порушення опорно-рухового апарату. За останні кілька років кількість людей, а зокрема дітей з інвалідністю – зростає. Тому постало питання про включення їх в освітній процес з дітьми без особливих потреб, і зокрема це стосується дітей з порушеннями рухового апарату. Зараз в області функціонує мережа закладів, яка забезпечує надання освітніх послуг дітям з особливими потребами.