
ТМ « Гармонія» презентувала оновлену лінію молочної продукції
« Ми довго працювали над ідейним наповненням. Назва «Мгарська» виникла не випадково. Адже головна перлина краю – Мгарський монастир. Та і петриківська мальовка – не просто прикраса. Кожен її елемент має певний зміст. Наші предки використовували її як своєрідний оберіг. А в сучасному насиченому та динамічному світі це зображення уособлює таємничий символ давніх традицій та духовне багатство української нації. В цьому і полягає наша самобутність, етнічність та культура. Використання мальовки на пакуванні натуральної молочної продукції, це своєрідне нагадування: «Споживай Українське»!
Сподіваємося, що вам сподобається наша продукція оновлена лінійка продукції, і ми вчергове виконаємо своє покликання – нести гармонію у кожен дім» – продовжує Володимир Дорош.
Гармонію – у кожен дім і у всі куточки світу!
Подвійна відповідальність – нести гармонію на міжнародний рівень. Адже , за словами Володимира Дороша, головна запорука економічної стабільності підприємства – нарощення обсягів експорту.
« – ТМ «Гармонія» визначила собі за головну стратегію розвиток зовнішньо – економічних зв’язків. На сьогодні ми експортуємо продукцію в Грузію, Туреччину, Саудівську Аравію, ОАЕ, Марокко, Південну Корею, В’єтнам. І продовжуємо налагоджувати контакти. Найбільшим попитом у наших закордонних партнерів користується масло вершкове «Екстра». Завод давні використовує традиційну технологію виробництва цього продукту, відтак він у топі наших замовлень. Нині йдуть перемовини з Македонією та Польщею. Плануємо відкрити своє представництво у Дубаях. Наша продукція дуже смакує арабським споживачам, і цьогоріч ми отримали від них сертифікат якості «халяль» та «кошер» від ізраільських партнерів . Перспективний напрямок – виробництво морозива. Хочемо його теж винести на експорт» – говорить заступник директора з фінансових питань Юрій Охріменко.
« Агресивне конкурентне середовище примушує нас боротися за кожного покупця – підсумовує Володимир Дорош– І в цій боротьбі ми будемо рухатися семимильними кроками , намагатися розвивати наш бізнес , нашу «Гармонію». А межі в її розвитку немає . Ми і надалі вкладатимемо кошти у реконструкцію, триматимемо руку на пульсі передових технологій. У нас молода і амбітна команда, колектив «Гармонії» – це 560 працівників, які зроблять все можливе, аби покупець віддавав перевагу саме нам. Кожне підприємство у наш час повинно бути соціально спрямованим і соціально відповідальним. Ми такими є і будемо надалі, чудово розуміючи, що держава починається з кожного з нас».
Раніше ми повідомляли Відкриття найпотужнішого осередку культури – центру дозвілля ” Гармонія”