«Стратегічно важливі» молоко і сметана – закупівля у Полтаві стала «зрадою тижня»

Під час проведення закупівлі через сайт «Prozorro» молока і сметани для  «Полтавського обласного клінічного госпіталю для ветеранів війни» тендерна комісія відмовила переможцю через «стратегічну важливість» закуповуваних продуктів. Новина про подібну вибірковість тендерного комітету зявилась 19 березня на сайті публічних закупівель.

Майже трагікомічний випадок стався під час закупівлі через «Prozorro» молока та сметани для ветеранів війни, які лікуються у полтавському обласному клінічному госпіталі. Бюджет для придбання молока та сметани складав 184 500 гривень. Два учасники тендеру почергово пропонували менші суми. Найнижчу вартість – 134 800 гривень – запропонував учасник ФОП Мазарантій Наталія Іванівна. Його конкурент – ТОВ «Лідія» – 139 419 грн.

Тендерний комітет розглянув обидві пропозиції. Проте віддали тендер не тому учаснику, який запропонував менше, а його конкуренту. Таке із тендерами трапляється нерідко, це так. Але цікавою була аргументація тендерного комітету. У поясненні вибору постачальника як аргументацію зазначили – «стратегічну важливість даного продукту».

Очевидно, ТОВ «Лідія» дійсно має можливість постачати для госпіталю лише стратегічно перевірене масло і тактично зібрану сметану.

Новина про «стратегічні» молочні продукти у Полтаві удостоїлась рубрики «Зрада тижня» на сайті prozorro.gov.ua. Автори новини зауважують, що подібними критеріями відбору напевно зацікавиться Державна аудиторська служба України.

Дивіться також, у Полтаві відремонтують аеропорт за 26 мільйонів.

Володимир Паршевлюк