Полтава у глухому куті: ми дізналися, чому зупинився ремонт доріг по всьому місту

Власник “Будгарант-7” нещодавно втрапив у смертельне ДТП на Полтавщині, на швидкості влетівши у відбійник. І ремонт доріг по всьому місту припинився на невизначений термін. Про це під час прес-конференції частково говорив мер Полтави Олександр Мамай. Але тоді було не зовсім ясно, чому ремонтом вулиці Чураївни, в обхід будь-яких тендерів, займається саме “Будгарант-7”. І тут виявилося, що у такій самій ситуації дороги по всьому місту:

– Ви добре знаєте, що саме трапилося з керівником Будгаранту, – сказав голова постійної комісії міської ради з архітектури і містобудування Олег Бєлоножко. – Саме тому припинився у нас ремонт доріг. Коли визначаться там зі спадкоємцем, тоді і відновиться, можливо, ремонт. Але поки що все невизначено.

Чому ремонтом доріг всієї Полтави займається лише одне підприємство? І чому цього не зазначено на сайті публічних закупівель ProZorro, через який і мають відбуватися усі тендери? Чому тендеру на ремонт фонтану за 26 мільйонів гривень біля стадіону “Ворскла” ще, навіть, немає на Прозорро, а виконавець робіт вже визначений і там вже проходять певні фінансові операції? Спитайте про це якось у нашого міського голови під час його чергової зустрічі з “електоратом”, бо з журналістами Олександр Федорович спілкується вкрай неохоче, влаштовуючи прес-конференції раз на 5 років і то для того, аби влаштувати публічні з’ясування стосунків зі своїми опонентами.

Читайте також: 

Полтава не ремонтуватиме свій найганебніший відрізок траси Київ – Харків

Скандальну історію траси-бомжа розглянуть на спеціальному засіданні у міськраді

Відрізок траси Київ – Харків досі належить місту, а полтавська міськрада поставила себе вище Кабміну – депутат

Масова галюцинація у Полтаві: полтавці бачать те, чого немає