На КП «Полтаваелектроавтотранс» почали повертатися водії на «чисту» зарплату в 10 тисяч

Виділення 84,8 млн грн дозволило комунальному підприємству збільшити зарплату в умовах старого тарифу та перевезення усіх категорій пільговиків

На наступну сесію Полтавської міськради на розгляд депутатів винесуть проект рішення «Про внесення змін до Програми розвитку міського електротранспорту м. Полтава на 2018-2020 роки».

У додатку до рішення, наприклад, передбачено на 2019 та 2020 роки виділення 84 млн на придбання тролейбусів, а також 37 млн грн на будівництво тягових підстанцій. Однак ці цифри «перекочували» із часу прийняття програми і на сьогодні, коли місто співпрацює із ЄБРР в частині придбання нових тролейбусів та модернізації інфраструктури, є неактуальними.

Новим рядком у програмі є сума в 84,8 млн грн на 2019 рік. Це — фінансова підтримка на виплату заробітної плати та оплату електроенергії.

Як пояснив керівник КП «Полтаваелектроавтотранс» Євгеній Зайцев, ця сума, зокрема, піде на підвищену на 40% зарплату:

— З грудня наші водії почали отримувати «чистими» в середньому 10 тис. грн. Це дозволило зменшити кадровий дефіцит на підприємстві, адже почали повертатися наші колишні водії. На сьогодні ми маємо 120 водіїв, а потрібно 140. Розраховуємо й на нові кадри. Така потреба нам необхідна, адже ми працюємо в умовах старого тарифу в 4 грн та перевозимо усі види пільговиків.

Відповідно до інформації телеканалу «Лтава», на початку січня 2019 року на підприємстві працювало 119 водіїв. При цьому, за попередні три роки з підприємства звільнилося 24 водії.

Потреба у фінансовій допомозі КП «ПЕАТ» обґрунтовувалась ще під час прийняття згаданої програми розвитку ЖКГ.

…Підприємство працює за встановленими тарифами на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, які не покривають витрат підприємства. За час дії встановлених тарифів збільшився розмір основних складових витрат, таких як вартість електроенергії (зросла в 5,33 рази з 0,4194 грн. за кВт/год. до 2,236 грн. за кВт/год.), розмір мінімальної заробітної плати (зросла більше ніж в 3 рази з 1 тис. 218 грн., до 3 тис. 723 грн.), також значно зросла вартість запасних частин, матеріалів, ПММ та ін.

Посаду водія тролейбуса на КП «Полтаваелектроавтотранс» пропонує й Державна служба зайнятості. Заробітна плата — 10 тис. 682 грн. До кандидата висуваються вимоги — стаж роботи за посадою: 1 рік та відповідна професія. Претенденти можуть звертатися за телефоном (0532) 56-55-99.

Нагадаємо, що у жовтні 2018 року заступник міського голови Полтави Олексій Чепурко повідомив, що в депо тролейбусного управління стоять 6 готових до роботи тролейбусів, але працювати на них за 6 тис. грн ніхто не хоче. З огляду на це міська влада запланувала підвищити зарплату водіям тролейбусів до 40%.

Вже у січні 2019 року, під час обговорення нових тарифів на перевезення пасажирів, Євгеній Зайцев повідомив, що 68% складової тарифу зараз — це зарплата. Тільки 22% — електроенергія, а 7% — запчастини. Він тоді пояснив, що великий «зарплатний» сегмент пов’язаний з тим, що з 1 грудня 2018 року підприємству погодили підвищення зарплати на 40%: якщо до 1 грудня середня зарплата на підприємстві складала 6 тис. 746 грн, то зараз — 9 тис. (10,5 тис. грн — у водіїв).

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»