GPS-моніторинг Полтави: в міськраді виведуть на екран рух громадського транспорту та комунальної техніки

У Полтавській міськраді на великому екрані показуватимуть рух громадського транспорту, комунальної техніки та карту проблем міста

На першому поверсі Полтавської міської ради — зміни. Роздягальна «переїхала» до підвального приміщення, а на її колишньому місці проводять ремонт. Заступник міського голови Олексій Чепурко пояснив, що замість роздягальні буде відділ оперативного реагування.

Відділ оперативного реагування вже працює в окремому кабінеті, він якраз навпроти роздягальні. Структура відділу оперативного реагування розширилася й у другому кабінеті створять центр GPS-моніторингу Полтави та карти проблем міста.

В грудні 2019 року УЖКГ закупило для відділу: монітори, комп’ютери, меблі та замовили ремонт. 4 телевізори коштували 65 тисяч гривень, три комп’ютери 75 тисяч гривень.

4 монітори об’єднають в один великий екран. Його планують встановити в коридорі там, де зараз стоять шухляди. На екрані транслюватимуть рух громадського транспорту і комунальної техніки online.

Тролейбуси та автобуси «Полтаваелектроавтотранс» вже обладнані GPS-навігаторами й за рухом транспорту можна спостерігати на сервісах EasyWay та gps.poltava.ua. Приватні перевізники на частині свого транспорту також мають GPS-трекери. Перевізники спостерігають за рухом своїх автобусів, але сигнали їх навігаторів не під’єднані до вище зазначених систем.

Щодо комунальної техніки та техніки підрядних організацій, то на окремому транспорті GPS-трекери також є. Місто планує обладнати всю техніку реєстраторами руху і вивести інформацію на загальну карту.

Коли запрацює система Poltava Smart City, то буде створена Карта проблем міста. Це система для прийому й обробки повідомлень щодо проблем міста у сфері ЖКГ. Наприклад, сповіщення про відключення води, електроенергії, перекриття руху тощо. Інформація буде виводитися на великий екран в міськраді.

Була ідея вивести на екран записи з камер системи відеонагляду «Безпечне місто». Однак юристи не радять цього робити з міркувань приватності громадян. В жодному місті України, де працюють аналогічні системи, немає вільного доступу для громадян.

За пультом керування в новому кабінет буде сидіти дві людини. Один працівник вестиме карту проблем та прийматиме заявки від громадян. Другий працівник контролюватиме заявки, виїжджати на місце події.

Вся техніка, яка необхідна для створення відділу, вже є, залишилося доробити ремонт у кабінеті. Планують відкрити оновлений відділ оперативного реагування у березні.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»