До кінця року у Полтаві 65 тролейбусів мають обладнати GPS-навігаторами з озвучуванням зупинок

Полтавське комунальне транспортне підприємство замовило обладнання для 65 тролейбусів з GPS-навігаторами та озвучуванням зупинок за 580 тис. грн

3 серпня КП «Полтаваелектроавтотранс» підписало договір про закупівлю обладнання геонавігації з озвучуванням зупинок для тролейбусів. Вартість навігаційного обладнання складає 580 тис. грн. Встановлюватиме її ТОВ «Трек Сервіс Контроль — приватна диспетчерська служба, яка готує конкурси на перевезення у Полтаві.

Нагадаємо, тендер на придбання навігаційних приладів для тролейбусів був оголошений 18 червня. Це була друга спроба підприємства провести закупівлю і вона стала більш вдалою.

На конкурс заявилося двоє тих самих учасників, які зайшли на перший тендер. Вони подали наступні пропозиції:

Учасник Первинна пропозиція, грн Остаточна пропозиція, грн
ТОВ «Трек Сервіс Контроль» 592 035,00 580 000,00
ТОВ «Константа Плюс ЛТД» 595 539,60 583 500,00

У результаті торгів найбільш економічно вигідними стали умови ТОВ «Трек Сервіс Контроль». 3 серпня із фірмою уклали договір.

За його умовами, «Трек Сервіс Контроль» має до кінця року має обладнати 65 тролейбусів GPS-реєстраторами руху «Глобус G-6», додатковими модулями до пристрою контролю руху «Глобус АІ (аудіоінформатор), гучномовцями та монтажним комплектом всього обладнання. Також фірма дає гарантію на обладнання — 1 рік.

Технічні характеристики GPS-реєстратора руху «Глобус G-6»

Спеціалісти ТОВ «Трек Сервіс Контроль» з’ясували, що усі моделі полтавських тролейбусів дозволяють вільно використовувати запропонований фірмою GPS-навігатор. «Богдани» навіть не потребують заміни штатних гучномовців. Модулі до них підключать через штатні роз’єми у кабіні водія без втручання у проводку салону. Систему озвучування зупинок інтегрують до системи оголошення інформації в салоні водієм через мікрофон.

Що ж до решти тролейбусів: моделей ЮМЗ Т1, ЮМЗ Т2, ЮМЗ Т2П, то їхні гучномовці потребують заміни на більш потужні. Їх з’єднання в єдину систему теж проводитиметься із втручанням у бокові панелі та стелю. Систему озвучування зупинок інтегрують до системи оголошення інформації в салоні з використанням примусового перемикача.

GPS-обладнання зможе формувати помаршрутні звіти за день та за вибраний період (1-2 роки). Web-інтерфейс дозволятиме онлайн отримати дані по транспортним засобам про:

  • рух по днях;
  • кілометраж по типах зон;
  • час роботи та стоянки в визначених зонах міста та поза зонами;
  • відповідь на USSD-запит (наприклад, стан рахунку мобільного оператора);
  • спрацювання логічних входів;
  • спрацювання датчика прискорення;
  • перевищення швидкості;
  • звіт по зупинках тощо.

Також web-інтерфейс дозволятиме графічно побудувати на карті маршрут тролейбусу за вказаний період з визначенням точного положення в будь-який час руху, визначити поточне положення, побудувати маршрут, перейменувати транспортний засіб, тощо.

Дані про розрахунковий час прибуття тролейбусів до зупинок можна буде вивести до інформаційних табло, інтегрованих до системи контролю транспорту, якщо такі встановлять на зупинках.

Згідно з договором, модулі до GPS-навігаторів зможуть:

  • програвати аудіофайл із назвою зупинки відповідно до координат та напрямку руху;
  • зберігати в пам’яті всю базу маршрутів, та використовувати тільки обрані за маршрутом;
  • надавати можливість редагування діючих маршрутів (зміна назв зупинок, додавання нових чи виключення старих зупинок) та запис нових маршрутів;
  • відстань оголошення становитиме: до зупинки — 50 м, наступної — 150 м від зупинки;
  • надавати можливість регулювати гучність оголошення;
  • мова оголошення буде українською (голос жіночий, ведучої одного з місцевих телеканалів), з дублюванням англійською мовою 15 зупинок з визначними місцями Полтави (вокзали, парки, тощо);
  • база зупинок Полтави матиме 428 зупинок громадського транспорту і зможе збільшуватися.

Наразі ТОВ «Трек Сервіс Контроль» наразі виконує у Полтаві функції диспетчерської служби. Крім того, підприємство займається організацією конкурсів із визначення перевізників на маршрути Полтави. Директор компанії — Вячеслав Поспєлов, а власник — Лариса Голдиш — мати депутата Полтавської міськради від «Совісті України» Максима Голдиша. Про це він повідомляє у свої декларації.

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»