«У Полтаві досі розміщені на вулицях близько 800 незаконних об’єктів реклами!» – новий керівник «Полтава-сервіс»

Два тижні тому виконуючим обов’язки директора комунального підприємства «Полтава-сервіс» призначили Дениса Поліщука, полтавського підприємця та депутата міської ради від партії «За майбутнє». Ми запросили його на розмову до нашої редакції та поговорили про боротьбу із засиллям біг-бордів, упорядкування зовнішньої реклами у місті та налагодження роботи комунальних ринків.

Свої запитання новому керівнику «Полтава-сервісу» задав директор рекламної агенції «Бойко», який також є і керівником спілки рекламістів міста – Юрій Бойко. Як людина, яка кілька десятків років займається рекламою, він цікавився цілком конкретними речами.

Спершу хочу поговорити про те, що, певно, найбільше цікавить усіх моїх колег. Минулої каденції започаткували наведення порядку із зовнішньою рекламою у місті Полтава. Зокрема, із вулиць міста прибрали близько 170 різних рекламних об’єктів – сіті-лайтів, біг-бордів та призматронів. Проте і зараз, у порівнянні із іншими містами, Полтава залишається перенасиченою об’єктами зовнішньої реклами. При цьому, якщо у інших містах ті ж самі біг-борди розташовуються, переважно, на виїзді, то у нас ними заставлений і центр, і взагалі – все місто. Чи планує новий керівник «Полтава-сервіс» далі наводити порядок із об’єктами зовнішньої реклами у Полтаві? – цікавиться Юрій Бойко.

Дійсно, впродовж останніх років було кілька показових прикладів, коли знімали біг-борди у центрі. Але, хочу відзначити, що тодішня влада як знімала старі біг-борди, так і чіпляла нові! Таким чином їх кількість у місті не зменшилась, а навіть збільшилась! Щодо мого особистого ставлення, то я є не лише в.о. керівника КП «Полтава-сервіс», але і мешканець міста. І я бачу, що Полтава дійсно перенасичена рекламою. Мало того, знаю, що частина її – просто незаконна. У місті досі лишається близько 800 незаконних об’єктів реклами, які висять без дозволів, без погодження із архітектурою міста. Ми будемо змінювати цю ситуацію. Щодо питання прибирання біг-бордів, то його вирішуватимуть депутати ради – якщо вони проголосують, ми, як комунальне підприємство, виконаємо їх рішення, – запевнив Денис Поліщук.

Як щодо наведення порядку у вивісках? Також раніше обговорювали питання щодо приведення адресних табличок у місті до єдиної концепції. Чи підтримуєте ви цю ініціативу?

Я лише два тижні на цій посаді. Проте ми вже почали працювати у напрямку упорядкування реклами на будинках, над кіосками тощо. Головна вимога – всі вони мають бути узаконені. Наступний крок – ми хочемо на усіх рекламних об’єктах наносити спеціальне маркування із номером. Можливо, це навіть буде QR-код, відсканувавши його, будь-який мешканець міста зможе перевірити – хто і коли надав дозвіл. Щодо концепції номерів на будинках, не скажу, що я у захваті від неї, але якщо вони будуть виконані у єдиному стилі, то чому б ні.

Також Денис Поліщук поділився думками з приводу майбутнього комунальних ринків міста – двох квіткових, ринків «Південного», «Сінного» та на Браїлках. Він констатував, що зараз через карантин та високу конкуренцію з боку супермаркетів, вони перебувають не у кращому фінансовому становищі. Проте підкреслив, що такі ринки існують у всьому цивілізованому світі. І у Полтаві їх будуть вдосконалювати, робити кращими, а однією із вимог співпраці із підприємцями, які там торгують, буде обов’язковий благоустрій території.

Крім цього, Поліщук додав, що, за відповідної підтримки депутатами, після реалізації наявних у нього  планів та ідей «Полтава-сервіс»  має стати підприємством, яке вносить свій вагомий внесок у наповнення бюджету міста.

Для довідки:у 2020-му «Полтава-сервіс» перерахувало до бюджету міста 4,7 мільйонів гривень. У 2021-му році цю цифру планують збільшити на 17,5 відсотків – до 5,5 мільйонів гривень.