Про курсування пасажирських потягів можна буде дізнаватися через Viber та Telegram

У 2021 році Укрзалізниця планує  додати у чат-бот у Viber та Telegram інформацію про курсування всіх пасажирських поїздів.

Про це повідомили на Facebook-сторінці компанії.

Як вказав в.о. члена правління АТ “Укрзалізниця”, керівник філії “Пасажирська компанія” Олександр Перцовський, сервіс буде стрімко розширювати свої можливості.

Реалізація цього сервісу буде залежною від запровадження мобільного додатку для провідників поїздівта забезпечення їх сучасними пристроями для валідації квитків. Мобільний додаток – власна розробка ІТ-фахівців Укрзалізниці. Вона вже створена і проходить тестування.

Впродовж року у чат-боті у Viber та Telegram відображатимуть табло з інформацією про курсування поїздів не лише київського залізничного вокзалу, а й інших вокзалів. Через те, що вокзали мають окремі інформаційні системи, ця робота проводитиметься поетапно.

Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила чат-боти з функцією продажу квитків у Viber і Telegram.

Читайте також: