Полтавцям розповіли, як стати на квартирний облік та який для цього потрібен пакет документів

– Чому ви рекомендуєте стати на квартирний облік?

– Житло – одна з основних матеріальних умов життя людини. Отже, задоволення потреби людини в житлі – дуже важливе соціальне завдання. Забезпеченість громадян країни житлом є одним з найконкретніших показників добробуту всього народу. У м. Полтаві діють різні програми. Це, зокрема, програми для молодих сімей, забезпечення житлом дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, тощо. Так, у 2019 році отримали компенсацію за належні для отримання жилі приміщення: 6 осіб з інвалідністю внаслідок АТО; 1 сім’я загиблого; 1 сім’я внутрішньо переміщених з числа учасників бойових дій; 2 учасника бойових дій на території інших країн.Нині у м. Полтаві на квартирному обліку перебуває 3946 осіб.

Хто веде облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов?

– Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання ведеться при Виконавчому комітеті Полтавської міської ради.

Також квартирний облік ведеться і за місцем праці громадян, якщо підприємство, установа, організація мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво. Водночас, при бажанні громадяни можуть ставати на квартирний облік і за місцем проживання і за місцем праці.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ:

Процедура взяття громадянина на облік потребуючих поліпшення житлових умов починається з подачею ним заяви. До заяви додається:

-довідка про склад сім’ї та реєстрацію;

-акт обстеження житлових умов;

– довідка з місця роботи;

– довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї;

-копії паспортів всіх дорослих членів родини, які зараховуються на квартирний облік (при наявності оригіналу).

-копія свідоцтва про шлюб (при наявності оригіналу).

– копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей (при наявності оригіналу);

– довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;

-копії ідентифікаційних кодів всіх членів родини (при наявності оригіналу).

При наявності пільг громадяни надають підтверджуючі документи.

Заява та пакет документів розглядаються на засіданні громадської комісії з житлових питань при Виконавчому комітеті Полтавської міської ради. Пропозиції громадської комісії затверджуються рішенням Виконавчого комітету.

Особа вважається взятою на квартирний облік з моменту затвердження рішення Виконавчим комітетом. Про прийняте рішення заявнику направляється письмова відповідь.

–  У якому порядку людей включають до квартирної черги?

При одночасному розгляді заяв кількох осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяви з необхідними документами. Якщо в один день подали заяви кілька осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за часом подання заяви. Громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень. З числа вказаних громадян складаються списки осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень. Списки громадян, взятих на квартирний облік, та окремі списки осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень, вивішуються для загального відома на стендах, що знаходяться на першому поверсі будинку Полтавської міської ради та опубліковуються на сайті Полтавської міської ради.