Місто, доступне кожному: в центрі Полтави вчилися допомагати маломобільним пасажирам громадського транспорту

Голова Полтавської обласної організації УТОГ Леонід Усенко розповів присутнім про типові складнощі, з якими стикаються люди з вадами слуху. Передусім, говорить, це брак візуальної інформації – моніторів з назвами наступних зупинок, наприклад, які б дали змогу орієнтуватися, особливо в переповненому транспорті, або в морозну погоду, коли вікна замерзають чи запотівають, а також некоректне поводження кондукторів, які не одразу розуміють, що перед ними нечуюча людина. Голова УТОГу дав свої рекомендації працівникам громадського транспорту.

Голова навчально-реабілітаційного центру «Соняшник» Ельвіра Попова розповіла як допомогти людям з інвалідністю, зокрема людям, які пересуваються на візках. Вони часто можуть мати сенсорні розлади і навіть легкий доторк може виявитися для них болючим. Натомість радить запитати, чи потрібна допомога та попросити кондуктора або людей на зупинці допомогти людині на візку потрапити до транспорту та навпаки – покинути тролейбус чи автобус.

Заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко, який взяв участь у семінарі, наголосив:

– На жаль, у перевізників ще й досі немає простого розуміння: громадський транспорт повинен бути комфортним для всіх пасажирів. Підкреслюю – для всіх. Щоб виправити ситуацію, ми почали цей цикл тематичних практичних навчань. Почуте сьогодні потрібно проговорити з колективом «Полтаваелектроавтотрансу», щоб кожен кондуктор і кожен водій знав і використовував цю інформацію в щоденній роботі. Варто підготувати практичні порадники, методички, які водії та кондуктори постійно триматимуть під рукою і за потреби використовуватимуть.