Дорогу на Супрунівському шляхопроводі, де розбився мотоцикліст, ремонтував «Будгарант-7» — управління ЖКГ

Ремонт Супрунівського шляхопроводу «Будгарантом» 11 травня 2020 року Ремонт Супрунівського шляхопроводу «Будгарантом» 11 травня 2020 року | Фото: Facebook Сергія Чередніченка

Неякісний ремонт і відфрезована яма, через яку розбився мотоцикліст на Супрунівському шляхопроводі, на совісті ПП «Будгарант-7»

Управління ЖКГ Полтавського міськвиконкому відповіло на інформзапит про те, хто мав відремонтувати дорогу на Супрунівському шляхопроводі перед тим, як на ній розбився мотоцикліст. Виявилося, що роботи цього року там проводило не ТОВ «Асфер Груп», а ПП «Будгарант-7».

Нагадаємо, увечері 10 травня на Супрунівському шляхопроводі сталася смертельна ДТП. Водій мотоциклу Yamaha на швидкості в’їхав у вибоїну, втратив керування та впав на дорогу. Після падіння його відкинуло під зустрічний автомобіль. Від отриманих травм 27-річний полтавець Ілля Кривобок загинув на місці.

Ілля Кривобок Ілля Кривобок

За цим фактом поліція відкрила кримінальне провадження за ч. 2 ст. 286 ККУ (Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило смерть потерпілого).

У попередній публікації «Полтавщина» вказала, що за ремонт нібито цієї ділянки між вулицями Великотирнівською та Ковпака ТОВ «Асфер Груп» отримало 795 тис. грн. Сама підрядна організація заперечила причетність до ремонту, безпосередньо, дорожнього покриття і пояснила, що платіж стосувався встановлення дорожніх знаків, зокрема — на вул. Ковпака.

Аби перевірити, чи дійсно це так, ми подали інформаційний запит до управління ЖКГ. У відповідь нам надійшов лист із підписом заступника начальника Костянтина Малька, у якому вказано, що роботи із ремонту дорожнього покриття на Супрунівському шляхопроводі в той час робило ПП «Будгарант-7». Коштів за роботу підрядник не отримував, бо ремонт мали виконати в рамках гарантійних зобов’язань.

Нагадаємо, «Будгарант-7» активно працює у Полтаві з 2015 року і відноситься до так званого «харківського пулу» підрядників. Наразі фірма зареєстрована у Харкові на вул. Полтавський шлях, 31. Фактичним її власником до літа 2018 року був Олександр Яковенко, який розбився у ДТП на трасі 18 червня 2018-го.

Після смерті Яковенка, «Будгарант-7», який того року займався прибиранням доріг у Полтаві та виконував поточні ремонти, призупинив діяльність. Допоки усі близькі до нього не поділили «спадок», який складався з десятка компаній, сотень одиниць техніки, приміщень та іншого майна.

У серпні 2018 року власником ПП «Будгарант-7» став Вадим Казарцев — харківський кримінальний авторитет. Одразу після цього компанія відновила роботу і провела поточний ремонт на Супрунівському шляхопроводі. Так, за даними порталу публічних фінансів Є-data, восени 2018 року «Будгарант-7» отримав від УЖКГ 1,5 млн грн за поточний ремонт дорожнього покриття Супрунівського шляхопроводу.

Платіж на 1 млн 457 тис. 650 грн ПП «Будгарант-7»

Судячи з архівних фотографій, розміщених на платформі зображень вулиць Mapillary, підрядник тоді вкрив асфальтом частину дороги на мості. При цьому, він не міняв усе полотно, а деякі місця «закрив» клаптиками асфальту.

Після такого ремонту швидко почали утворюватися нові вибоїни. Найбільші з них «росли» саме на місцях, де проходять складові мосту — залізна арматура. Таких «стиків» на дорозі два. «Будгарант-7» намагався виправити недоліки. Як мінімум, кілька вибоїн він «закрив» влітку 2019 року — хоча місцями і недолуго.

Жовтень 2018 року. За два місяці після завершення ремонту на стиках вже почали з’являтися ями

Травень 2019 року

Серпень 2019 року. На одному зі стиків дорожники відремонтували лише половину ями

Серпень 2019 року. «Асфер груп» ремонтує відбійники на шляхопроводі

Лютий 2020 року

Квітень 2020 року

За кілька місяців до цього «Будгарант-7» змінив власника. Найімовірніше — номінально. Замість Вадима Казарцева засновником став прописаний на Кіровоградщині Андрій Терехов. До серпня 2018 року він володів ТОВ «ДБК Квант», яке зараз «перехопило естафету» коштовного прибирання вулиць Полтави у «Будгаранта».

Найімовірніше, історія з утворенням ям повторилася і цієї весни. Наприкінці квітня — початку травня працівники «Будгаранту-7» відфрезерували вибоїни таким чином, що утворилися квадратні ями із залізними рейками всередині. Одразу ці місця не закатали асфальтом і лишили їх так не менше, ніж на 10 днів.

ДТП 10 травня 2020 року

Саме в цей період на шляхопроводі сталася смертельна ДТП. Судячи з фотографій користувачів соцмереж, наступного ж дня на місце прибули дорожня техніка і працівники, які почали «латати» дірки. Можливо, проблема була у фізичній нестачі асфальту, виробництво якого могло припинитися через карантин. Однак після аварії ресурси відшукали.

Асфальтування 11 травня 2020 року Асфальтування 11 травня 2020 року

У якості резюме варто вказати: якби «Будгарант-7» ще у 2018 році зробив якісний поточний ремонт дороги, після якого б не довелося «замазувати» асфальтом окремі вибоїни, то ями на шляхопроводі не утворювалися б так швидко. Чи врятувало б це мотоцикліста, сказати важко. Це належить з’ясувати експертам в рамках розслідування кримінальної справи.

Поки ж «Полтавщина» приносить вибачення ТОВ «Асфер Груп» та читачам за помилкову інформацію у попередній публікації.

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»